عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










یوسف مى دانست تمام درها بسته هستند اما به خاطر خدا و به امید او حتی به سوی درهای بسته دوید

و تمام درهای بسته برایش باز شد...

"اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدن ، به طرف درهای بسته بدو؛ چون خدای تو و یوسف یکیست"

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

شیطان به خداوند گفت:

چگونه است که بندگانت تو را دوست دارند و تو را نافرمانی میکنند

در حالی که با من دشمنند و از من اطاعت میکنند.

خطاب رسید که ای ابلیس:

به واسطه ی همان دوستی که با من دارند و دشمنی که با تو ،

از نافرمانی های آنان در میگذرم...

 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

نگران فردایت نباش

خدای دیروز و امروزت فردا هم هست... 

_________________________________alone for ever



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت10:17---13 ارديبهشت 1392
salam azizam matalebet @li bodan...dus dashti b webe manam y sari bzano nazareto bde...mamnun

ليلا
ساعت15:15---22 اسفند 1391
مطالب خيلي زيبايي داري _
بخصوص خداوند يوسف و ما يكيست ...


هانيه
ساعت7:56---24 دی 1391
دلم می خواست یکی رو داشتم ،
بعضی وقتا که مردم خستم می کردن ،
میومد کنارمو دستاش رو می گذاشت دو طرف ِ صورتم
زُل می زد تو چشام ، می گفت
ببین ! تو من رو داری


فادیا
ساعت21:48---23 دی 1391
به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br